Společnost AboutNet poskytuje svým zákazníkům široké spektrum služeb, které pokrývají v plné šíři jejich potřeby na profesionální a efektivní správu a provoz jejich IT infrastruktury.
Mezi tyto služby patří např. instalace programového vybavení podle požadavků zákazníka, audit prostředků IT, školení uživatelů, pronájem serverů, záruční a pozáruční servis HW, technická podpora, servisní podpora a další. Významnou službou je také audit IT. Služby jsou zákazníkům poskytovány jednak samostatně nebo ve spojitosti s dodávkami produktů.
Autorizovaný servis – záruční servis
Komplexní zajištění standardních servisních služeb zpravidla zahrnuje:
- příjem hlášení o závadě a příjem produktů do servisu (všechny běžné komunikační kanály)
- diagnostika problému autorizovaným technikem, volba nejefektivnějšího postupu řešení
- odstranění závady (oprava, výměna, vyčištění, upgrade)
- předání zákazníkovi
V rámci nadstandardních servisních služeb lze využít následujích rozšíření:
- přehledy a statistické reporty pro klienta
- servis zařízení u zákazníka
- preventivní a profylaktické prohlídky zařízení
- svoz zařízení
- opravy se zápůjčkou náhradního zařízení
Pozáruční servis
Pozáruční opravy mohou díky odbornosti našich techniků a zajímavým cenám náhradních dílů výrazně prodloužit životnost a možnost používání Vašich zařízení. Zajišťujeme také upgrade komponent (pevné disky, paměti, mechaniky, firmware ...)
Prodloužené záruky
Nabízíme celou řadu modelů rozšířených záruk. Prodloužíme garanční dobu Vašich produktů na požadovanou dobu. Tímto jsou přenášena rizika selhání Vašeho zařízení na nás. Nejčastější formou je varianta jednorázové platby za určité časové období.
Preventivní servisní prohlídky
Průběžné preventivní servisní prohlídky zařízení ve stanovených časových intervalech mohou výrazným způsobem přispět k prodloužení životnosti zařízení, zvýšení bezpečnosti a samozřejmě k podstatným úsporám finančních prostředků.